پرش به محتوا
جستجو
Close this search box.

 رزرو بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی یکی از انواع بیمه‌های کاربردی مختص اشخاص است که مسافران را در مقابل حوادث مختلف در طول سفر بیمه می‌کند. در واقع با رزرو بیمه مسافرتی شرکت بیمه متعهد می‌شود تا هزینه‌های اضافی سفر از جمله خسارت‌های جانی همچون هزینه‌های درمانی و پزشکی فوری و خسارت‌ های مالی که شامل مواردی مانند هزینه‌های گم شدن مدارک شناسایی، چمدان و بار، لغو پرواز و موارد دیگر را با توجه به اعتبار بیمه نامه پرداخت کند. شاید برای شما هم در طول سفر مشکلاتی از قبیل گم شدن مدارک شناسایی و مواردی از این دست پیش آمده باشد، بیمه مسافرتی در تمامی این موارد خسارت‌های وارده به مسافران را به صورت جزیی و یا کلی جبران می‌کند. خرید بیمه سفر بهترین راه برای جبران و یا کاهش خسارت‌های رخ داده در طول سفر است، مخصوصا برای سفرهای خارجی که هزینه‌های درمانی و پزشکی در بعضی از کشورها بسیار سنگین بوده و استفاده از آن‌ها بدون پشتیبانی بیمه‌ بسیار گران تمام می‌شود. یوتاب گشت با ارائه بیمه‌های مسافرتی به مسافران داخلی و خارجی خود شرایط سفری بدون دغدغه را برای آنها فراهم می‌‌کند.

 

خرید بیمه مسافرتی

بیمه یعنی امنیت خاطر در سفر، رزرو بیمه مسافرتی به افرادی که می‌‌خواهند سفری با آرامش را تجربه کنند به شدت توصیه می‌شود. بیمه مسافرتی انواع و اقسام مختلفی دارد و به عنوان ضامنی برای جبران خسارات ناشی از حوادث غیرمنتظره در مسافرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از مسافران برای سفرهای خارجی خود حتما بیمه مسافرتی تهیه می‌کنند تا در صورت بروز مشکلات غیر منتظره‌ای همچون بیماری، مسمومیت غذایی، گم شدن مدارک، تاخیر در تحویل بار و یا به وجود آمدن مسائل حقوقی در سفر ضررهای سنگینی متحمل نشوند. در سال‌های اخیر و با افزایش نرخ ارز، تقاضا برای تهیه بیمه مسافرتی به خصوص برای سفرهای خارجی هم به همان نسبت افزایش پیدا کرده و اغلب مسافران قبل از سفر، بیمه سفر مورد نیاز خود را از مراکز معتبر همچون آژانس‌های مسافرتی مانند یوتاب گشت خریداری می‌‌کنند.
 

 بیمه نامه مسافرتی

بیمه نامه مسافرتی جز مواردی است که معمولا افراد اطلاعات کافی در مورد آن ندارند، ولی خرید این بیمه نامه‌ها مزایای زیادی برای مسافران به همراه دارد. با رزرو بیمه مسافرتی، بیمه گذاران تحت پوشش تمام هزینه‌های درمانی و بیمارستانی از جمله ویزیت پزشک، جراحی، پانسمان، انواع آزمایش‌‌های پزشکی، مخارج بیهوشی، دندان پزشکی و هر حادثه دیگری که بیمه گذار و بیمه گر توافق کرده باشند، در طول سفر قرار می‌گیرند. از جمله مزایای سفر با آژانس مسافرتی یوتاب گشت می‌توان به امکان تهیه بیمه نامه مسافرتی در تورهای متنوع خارجی اشاره کرد.
 

 همین حالا اقدام کنید

 021-91007009

با ما در تماس باشید

021-91007009 09109100700